Przeczytaj również
Loading...
środa, 10 lipca 2013

Info Post
Zupa grzybowa od Culineo

Pochwaliłem ostatnio zupkę chińską z Biedronki i miałem nadzieje, że wyroby tego producenta zmieniły się na lepsze. Okazuje się jednak, że nawet jeśli tak, to na pewno nie wszystkie. Po zjedzeniu produkcji Smaczna porcja o smaku grzybowa już wiem, że nie jest to wyrób najwyższej klasy.

Zupa grzybowa z BiedronkiPodejrzenia, że dokonany przeze mnie zakup może być chybiony miałem już po otwarciu samego opakowania. Choć najpierw zupka złapała plusa, bo miała gruby makaron - a wiadomo taki lubię najbardziej - to lekkie zaniepokojenie wywołało to, co zobaczyłem w torebce z bazą zupy. Grzybowa esencja wyglądała bowiem, jak brud zmieciony z podłogi. Oczywiście wiedziałem, że to nie żaden brud tylko efekt wytężonej pracy chemików i mimo wszystko zdecydowałem się na zjedzenie zupy.
Podejrzewając, że zupy lepiej nie zalewać duża ilością wody (do tego potrzebna jest jednak esencjonalna zupa), wybrałem małą miseczkę, w której przyrządziłem moje danie. Obok możecie zobaczyć, jak zupa wygląda na opakowaniu. Poniżej widzicie jak prezentuje się ona w rzeczywistości. Różnice są oczywiste, ale trafienie na zupkę, która tak samo wygląda na opakowaniu i po przygotowaniu, to niczym odnalezienie Yeti. Podobno komuś się to udało, ale jakoś mało kto w to wierzy.
Gotowa zupa grzybowa z BiedronkiMała pojemność mojej miski spowodowała, że do zupy nie wlałem zbyt wiele wody. Nie zmieniło to jednak faktu, że potrawa była mocno wodnista. Szczerze mówiąc, to w smaku przypominało to talerz po prawdziwej zupie grzybowej, do której ktoś wlał wody i dorzucił makaron. Pewnie, gdyby wlać jeszcze mniej wody, smak byłby bardziej intensywny. Tylko czy wówczas byłaby to jeszcze zupa czy już raczej coś na kształt dania z sosem?
Podsumowując - zawiodłem się na tej grzybowej. Wszystko co mogę jej dać, to 2 punkty w pięciostopniowej skali. A to i tak ocena nieco na wyrost, bo degustując to dzieło, byłem dość głodny i zjadłbym chyba wszystko, co wpadłoby mi w ręce.





Print Friendly and PDF

0 komentarze:

Prześlij komentarz