Przeczytaj również
Loading...
środa, 30 lipca 2014

Info Post
Fragment opakowania zapiekanki Rigga z pieczarkami Dr Oetkera
W mojej walce z daniami instant przyszła pora na mrożoną zapiekankę. Za 2,99 w pobliskim sklepie zakupiłem produkt przygotowany przed Dr Oetkera. Pierwszym smakołykiem, który trafił do moich testów oraz do konsumpcji była zapiekanka z pieczarkami o dobrze znanej miłośnikom pizzy nazwie Rigga.


Z opakowania można dowiedzieć się, że zapiekanka z pieczarkami jest "super dłuuuga". Jako, że widziałem w swoim życiu dłuższe zapiekanki (i to zarówno mrożone jak i sprzedawane z tradycyjnej budy), sięgnąłem po miarkę i postanowiłem sprawdzić ile centymetrów długości ma produkt Dr Oetkera. Wyszło niemal równo 30 cm, co możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej.

Zapiekanka Rigga z pieczarkami Dr Oetkera ma 30 cm długości

Samą zapiekankę przygotowałem w piecyku. Wcześniej musiałem nagrzać go do temperatury 200 stopni Celsjusza. Piekarnik wiec się nagrzewał, a ja otworzyłem zapiekankę. Nie wyglądała może tak efektownie jak jej zdjęcie na opakowaniu, ale nie było jeszcze najgorzej. Tylko te mrożone pieczarki wyglądały nieco zagadkowo. Wyglądem nie przypominały bowiem grzybów, a skwarki. Musiałem więc spróbować. Na szczęście okazało się, że to mimo wszystko pieczarki a nie skwarki.

Zgodnie z instrukcją z opakowania do rozgrzanego piekarnika zapiekankę należy włożyć na ok. 12-15 minut. W moim przypadku zapiekanka piekła się przez równo 14 minut. Efekty możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej.

Upieczona zapiekanka Rigga pieczarkowa Dr Oetkera

Oczywiście zapiekanka w opakowaniu była w jednym kawałku. Po prostu po upieczeniu przekroiłem ją, żeby zmieściła się na talerz. Już od pierwszego ugryzienia było czuć, że rzekome skwarki są jednak pieczarkami. Dobrze wypieczone ciasto chrupało zaś przyjemnie. Szkoda tylko, że ciasta było zdecydowanie więcej niż pieczarek, sera i sosu. W sumie za niecałe 3 złote nie powinienem wymagać nie wiadomo czego, ale aż tak duża dominacja ciasta to lekka przesada.

Do walorów smakowych nie mam zastrzeżeń. Miała być zapiekanka z pieczarkami i była. Na szybkie zaspokojenie głodu jest więc to dobre i dość tanie rozwiązanie. Ale jeżeli chcecie zjeść na prawdę dobrą zapiekankę, nie szukajcie jej w lodówce z mrożonkami. Lepiej znajdźcie dobrą budkę z zapiekankami w swojej okolicy.


Print Friendly and PDF

0 komentarze:

Prześlij komentarz