Przeczytaj również
Loading...
piątek, 12 lipca 2013

Info Post
Opakowanie pizzy Guseppe

Mrożone pizze nie są moim ulubionym posiłkiem. Wszystko dlatego, że większość z nich jest po prostu słaba. Ciasto jest twarde, a przystrojenie jeszcze gorsze. Mimo takich obaw sięgnąłem jednak po produkt dr. Oetkera. Okazało się, że był to dobry ruch.

Opakowanie od pizzy dr OetkeraKolejnym zarzutem, który od dawna formułuję wobec mrożone i w ogóle produktów instant, wynika z faktu, że zdjęcia z ich opakowań nijak mają się do tego, co otrzymujemy we wnętrzu. W przypadku Guseppe spotkała mnie jednak duża niespodzianka. Okazuje się bowiem, że zawartość opakowania jest bardzo podobna do tego, co jest pokazane na opakowaniu.

Na szybki obiad zakupiłem pizzę z szynką oraz sosem czosnkowym. Właśnie do sosu można mieć najwięcej zastrzeżeń. Jest go niezbyt dużo i smak czosnkowy nie jest bardzo czujny. Może wynika to jednak z faktu, że bardzo lubię czosnek i jeśli przygotowuję danie inne niż instant - o dziwo czasem tak jest - to czosnku jest w nim dużo. Dla mnie więc dr Oetker powinien więc dodawać dodatkowe opakowanie z sosem czosnkowym. Ba, byłbym gotowy nawet za to dopłacić. Oczywiście nie za dużo. Sama pizza kosztuje ok. 10 zł, więc dopłata mogłaby wynosić 1 zł. Może w przyszłości tak będzie

Gotowa Pizza GuseppeWracając do pizzy - piecze się ją przez 20 minut w piecyku w temperaturze 220 stopni. Tyle wystarczy by nasze danie było gotowe. Gotową pizzę możecie zobaczyć na zdjęciu obok. Szczerze muszę przyznać, że trochę się zagapiłem i pizza z jednej strony nieco za bardzo się wypiekła. Ale tylko trochę, więc moja degustacja była w miarę obiektywna. 

Pizza dr Oetkera zaskoczyła mnie pozytywnie. Ciasto było chrupiące, ale nie twarde. Co równie ważne było grube i puszyste. Dla mnie bomba, bo preferuję pizzę na grubym cieście. Ser fajnie się ciągnął i momentami można mieć wrażenie, że to wcale nie mrożona. Do tego całkiem smaczne kawałki szynki i plasterki pomidorów. Chyba najlepsza mrożona pizza jaką jadłem. Nie znaczy to jednak, że na zawszę pozostanę jej wierny. Na pewno będę próbował produktów innych producentów. I oczywiście opiszę to dla Was.




Print Friendly and PDF

0 komentarze:

Prześlij komentarz